Forum de discussions autour de Black Sabbath
 
AccueilPortailDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

 

 News en vrac...!!!

Aller en bas 
+27
Jb42
Jchristophe
Did'yeah
OssY
Gurwan
GROS FELIX
Sylvain-
Ozig
DkP
SabbatNoir
Blacky
Sykes-Schenker
Geezer21
Iron 31
Kisslolo
Bonzo
Js64
Steph
Ronnie
BDC Iron
Killsark
Brandy Man
Acidmule
Hell-Awaits
Gedral
Phil
Grinder Man
31 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Suivant
AuteurMessage
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeDim 27 Mai 2012, 13:43

Excellente nouvelle !!!!!!. Merci Lolo !!!!!!!!!! cheers cheers cheers
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 08:47

Edu Falaschi quitte Angra




La nouvelle est, évidemment, importante, mais est loin d’être surprenante. Certes, on n’y pensait plus depuis quelques mois puisque le communiqué d’Edu Falaschi sur ses capacités vocales et sa décision ferme de ne plus chanter que dans le registre qui est le sien datait du mois de septembre 2011. Et depuis, le silence radio total d’Angra et de Falaschi nous avait fait oublier le spectre d’une séparation. Mais il était toujours bien là car il était évident qu’on imaginait mal Angra changer son approche musicale et se priver en concert de bon nombre de titres exigeants en termes d’aigus. Et de son côté, le chanteur semblait lui aussi déterminé, inquiet pour sa santé et désireux d’être lui même.

La décision a visiblement été longue à prendre, mais l’a été, comme le confirme ce communiqué du chanteur qui vient d’être publié sur son site.

« Chers amis, fans et collègues,

Il y a un moment dans la vie d’un homme où il est nécessaire de prendre une décision radicale afin d’avancer avec dignité et avec une nouvelle énergie.

Je suis dans un moment très heureux, à l’âge de quarante ans, je suis épanoui et incroyablement satisfait d’avoir pu réaliser mes rêves personnels et professionnels. J’ai une famille magnifique, de merveilleux amis et fans qui m’ont suivi pendant 20 ans et une carrière qui a duré et donné naissance à plus de 15 albums, de nombreuses tournées mondiales et des milliers de disques vendus dans le monde.

Je suis chanceux d’être allé aussi loin, d’avoir chanté du heavy metal et d’avoir joué la musique que je préfère à travers toute la planète. J’ai réfléchi depuis pas mal de temps à propos du chemin que je devais suivre et ait fini par arriver à la conclusion selon laquelle il est temps de prendre le chemin le plus évident.

C’est avec un sentiment mêlant soulagement, joie et tristesse que j’annonce qu’à partir d’aujourd’hui, je ne suis plus la voix d’Angra. Je quitte le groupe qui me manque déjà pour ce que nous avons construit ensemble, notamment les bons moments que représentent Rebirth et Temple Of Shadows. Je n’oublierai jamais toutes les expériences, tant les bonnes que les mauvaises, il faut toujours voir le bon côté des choses, même quand la vie est difficile.

Je suis – et le serai toujours – très fier de notre histoire !

Ma vie est la musique et la musique est la nourriture de mon âme.

J’ai de nombreux projets pour l’avenir. Certains sont déjà bien en place, forts et génèrent de très bons résultats et exigent donc ma pleine implication et celle de toutes les personnes qui en font partie. C’est pourquoi je veux aussi vous annoncer que Felipe Andreoli n’est plus le bassiste d’Almah. Il continuera de travailler avec Angra et ses autres groupes.

Je vais continuer de poursuivre mes idéaux et ma carrière en tant que chanteur, compositeur et producteur.

Merci à tous, avec tout mon amour. »


Un communiqué tout aussi émouvant que celui de septembre 2011, qui clôt une de ces périodes d’incertitude difficiles précédant ce genre de décision. La décision est, au vu de ce texte, venue de lui. Mais en l’absence, pour le moment, de la moindre réaction d’Angra (comme cela avait déjà été le cas il y a quelques mois d’ailleurs) et au vu de ce qu’est la musique du groupe, il ne paraît pas surréaliste d’imaginer que le groupe aurait pu lui aussi prendre l’initiative d’une telle décision. La chasse à un nouveau chanteur est donc déclarée, ouvrant notamment, auprès du public, inévitablement, et que le groupe le veuille ou non, la porte à une très improbable hypothèse d’un retour d’André Matos au sein du groupe.

Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 10:51

‘Boss’s Daughter’ est le nouveau clip de POP EVIL. Mick Mars (MÖTLEY CRÜE), co-auteur du titre, y apparaît. Le clip a été réalisé par Nathan « Karma » Cox, qui a déjà travaillé par le passé avec LINKIN PARK, BLACK VEIL BRIDES et MARILYN MANSON, parmi tant d’autres.

Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMar 29 Mai 2012, 20:25




News en vrac...!!! - Page 4 13370014

la tracklist de l'album ,sortie le 18 mai


01. Only the Broken Hearts (Make You Beautiful)
02. Shitload of Money
03. Losing My Insanity
04. Somewhere Close to You
05. I Have a Right
06. Alone in Heaven
07. The Day
08. Cinderblox
09. Don't Be Mean
10. Wildfire II
11. Wildfire III


News en vrac...!!! - Page 4 294910


Le groupe finlandais de métal symphonique Sonata Arctica sera présent en France en Novembre 2012 pour 3 dates.

•13 Novembre au Splendid, Lille


•14 Novembre au Bataclan, Paris


•19 Novembre au Transbordeur, Lyon


Mise en vente : le 31 mai à 10 heures



Revenir en haut Aller en bas
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMar 29 Mai 2012, 21:30

Le dernier single I Have A Right ne m'a pas du tout convaincu. Rolling Eyes
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Js64
Heaven And Hell
Js64


Nombre de messages : 7037
Age : 54
Localisation : Pays Basque
Date d'inscription : 21/08/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMer 30 Mai 2012, 20:18

Gaskin (groupe issu de la NWOBHM) et qui compte deux albums à son actif ( End Of The World (1981) et No Way Out (1982) va sortir un nouvel album "Edge Of Madness" le 24 aout prochain via High Roller Records...

News en vrac...!!! - Page 4 50514_1

Just Before Dawn
Damnation
Heart Like Thunder
Mans’ World *
Wake Up Dead
Lost & Lonely
The Contract
Bedlam
Te Amavi
Edge Of Madness

Je ne savais même pas qu'ils s'étaient reformés Laughing
Revenir en haut Aller en bas
http://www.saxon-solidballofrock.fr/
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 04 Juin 2012, 16:52

La BO du film musicale « Rock Of Ages » avec Tom Cruise est désormais disponible en écoute intégrale sur AOL music pour une durée limitée.

News en vrac...!!! - Page 4 Roa10

Tracklist :
‘Paradise City’ – Tom Cruise
‘Sister Christian’/'Just Like Paradise’/'Nothin’ But A Good Time’ – Diego Boneta
‘Juke Box Hero’/'I Love Rock ‘N’ Rol’ – Diego Boneta
‘Hit Me With Your Best Shot’ – Catherine Zeta-Jones
‘Waiting For A Girl Like You ‘- Diego Boneta
‘More Than Words”/”Heaven – Diego Boneta
‘Wanted Dead Or Alive’ – Julianne Hough
‘I Want To Know What Love Is’ – Malin Akerman
‘I Wanna Rock’ – Diego Boneta
‘Pour Some Sugar On Me’ – Tom Cruise
‘Harden My Heart’ – Julianne Hough
‘Shadows Of The Night’/'Harden My Heart’ – Julianne Hough
‘Here I Go Again’ – Diego Boneta
‘Can’t Fight This Feeling’ – Russell Brand
‘Any Way You Want It’ – Julianne Hough
‘Undercover Love’ – Diego Boneta
‘Every Rose Has It’s Thorn’ – Diego Boneta
‘Rock You Like A Hurricane’ – Julianne Hough
‘We Built This City’/'We’re Not Gonna Take It’ – Russell Brand
‘Don’t Stop Believin’’ – Diego Boneta

http://music.aol.ca/new-releases-full-cds/#/2
Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 04 Juin 2012, 19:52

Revenir en haut Aller en bas
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMar 05 Juin 2012, 14:55

60 raisons de dire que le Rock britannique est tellement génial !!!!!!!!!!

http://www.classicrockmagazine.com/features/60-reasons-why-british-rock-is-so-brilliant/
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMer 06 Juin 2012, 13:31

Les pochettes de Sabotage du Sab et de Yesterday And Today des Beatles sont considérées comme faisant partie des plus moches. 47ème position pour les Beatles et 28ème pour le Sab.

You can’t judge a book by its cover, an old saying goes. The same is true for albums. The FW has recently created a list of the 50 Worst Album Covers, and we here at Ultimate Classic Rock were shocked to discover three of our favorite artists had made the final cut.

The Beatles show up at No. 47 with the infamous “butcher cover” of ‘their 1966 Capitol LP, ‘Yesterday and Today.’ In fairness to the Beatles, ‘Yesterday and Today’ was not a “proper” Beatles album. It was compiled out of tracks from the U.K. releases of ‘Help,’ ‘Rubber Soul’ and ‘Revolver’ due to the differing approaches between Capitol and the band’s U.K. label, Parlophone. Still, the Beatles happily participated in the photo shoot by Robert Whitaker, so they must accept some of the blame.

Black Sabbath‘s 1975 album, ‘Sabotage‘ clocks in at No. 28. Citing its “cross-dressing sci-fi” vibe and “bulbous camel toe-inducing crotch shots,” they heap particular scorn on Ozzy Osbourne, whom they claim is wearing “a cross between a kimono and a bathrobe with construction boots.”

Breaking into the Top Ten at No. 9 is Jeff Beck‘s 2010 album, ‘Emotion and Commotion,’ which features a bald eagle carrying a Fender Stratocaster in its talons as sunlight streams on it. To them, it suggests that “God blessed America with rock n’ roll,” and while that may actually be a noble concept, it does seem a bit strange strange coming from Beck, who is British.

News en vrac...!!! - Page 4 Covers10
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeDim 10 Juin 2012, 16:13



T & N new album featuring original Dokken musicians George Lynch, Jeff Pilson and Mick Brown plus Sebastian Bach, Ripper Owens and more...


A four-minute promotional video for T&N (formerly TOOTH AND NAIL) — the new project featuring current and former members of DOKKEN — George Lynch (guitar), Jeff Pilson (bass), and Mick Brown (drums) — can be seen below.

T&N was recently forced to shorten its name from TOOTH AND NAIL for legal reasons. The band stated, “We cannot keep [the name] as TOOTH AND NAIL as there is a label that has it trademarked. [Fans] can still call us TO$%H AND NA$L… We can’t.”

T&N last month taped an appearance on an episode of VH1 Classic‘s “That Metal Show” which will air on April 14.

T&N‘s debut album is expected later in the year. The CD will feature new original material as well as reworked versions of around five or six DOKKEN classics. Pilson has contributed vocals to a new track title “When Eagles Die”, with additional lead vocal duties on the CD by former SKID ROW frontman Sebastian Bach (on DOKKEN‘s “Alone Again”), Doug Pinnick (KING’S X), Tim “Ripper” Owens (YNGWIE MALMSTEEN, JUDAS PRIEST, ICED EARTH, DIO DISCIPLES on a killer new version of DOKKEN‘s “Kiss Of Death” in what is described as a Ronnie James Dio-inspired performance) and Mick Brown (on DOKKEN‘s “When Heaven Comes Down”). The drum tracks on the new, original compositions were laid down by Brian Tichy (WHITESNAKE, FOREIGNER).

Regarding how T&N came together, Pilson said in an August 2011 interview, “The DOKKEN [original lineup] reunion has been scrapped, and I take a lot of the initial responsibility for that because of my schedule and commitment to FOREIGNER. . . Then George asked me about working with him on the next LYNCH MOB record — and I jumped at the chance. He and I started writing, got into a groove and wrote an album’s worth of stuff, all with the intention of Oni [Logan, LYNCH MOB singer] writing lyrics and it being their next record. Brian Tichy laid down some incredible drums at his studio (and co-wrote some music on one track) and we had an incredibly strong start. Then Oni just wasn’t feeling the music as being LYNCH MOB, so it was shelved. We figured it’d be the start of another LYNCH/PILSON record some day. Then, actually, it was Brian who had the idea that Mick, George and I should do a band, similar to what HEAVEN & HELL was to BLACK SABBATH, and call it TOOTH AND NAIL. Because of everything else we have going, it’ll be just a recording project at first, but sure sounds fun. We’d record the classics keeping true to the originals but make them fresh and organic. Then the idea of doing new songs came up, and it grew from there.”

He added, “I have absolute belief that the music George and I make together (along with Brian Tichy in this case) is real and inspired, and that’s what it’s really all about. So out of a mess of a reunion attempt, I think we’ll end up with a really fabulous record, and what could be better than that?”

When asked if T&N is basically DOKKEN without Don, Pilson said, “Don is, and will always be, the singer of DOKKEN and an invaluable part of the DOKKEN chemistry. No one ever wants to take that away or dispute it one iota. But the three of us do have time tested amazing chemistry, and because we were writers on these songs, I feel we have a lot to express. If anything I think this will be a show of respect for Don, not some kind of competition. I only hope people enjoy it in the spirit for which it’s intended . . . Don’t think of this as DOKKEN without Don… that’s misleading. Think of it as a band with great chemistry coming up with new music that excites them, and also paying tribute to DOKKEN — music which the members all are heavily invested in emotionally.”


News en vrac...!!! - Page 4 Tn-off10
Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeJeu 14 Juin 2012, 20:42

News en vrac...!!! - Page 4 Artwor11

HOTEL DIABLO (avec des membres de W.A.S.P) : premier album en écoute intégrale



HOTEL DIABLO – groupe composé de Rick Stitch (ex-ADLER’S APPETITE), du guitariste Alex Grossi (QUIET RIOT), du bassiste Mike Duda et du batteur Mike Dupke (tout deux de W.A.S.P.) – sortait le 12 juin leur premier album, The Return To Psycho, California, produit par Gilby Clarke (ex-GUNS N’ ROSES). Il peut s’écouter en intégralité via Soundcloud. Player ci-dessous.


http://soundcloud.com/hotel-diablo/tracks
Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeVen 15 Juin 2012, 20:13

Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeVen 15 Juin 2012, 20:13

Revenir en haut Aller en bas
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeVen 15 Juin 2012, 20:57

Merci Lolo pour toutes ces news !!!!!! cheers cheers cheers
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeVen 15 Juin 2012, 21:16

Prochaines sorties CD, LP, DVD et Blu-ray :

New Music Releases – July 2012

July 3
Asia, ‘XXX‘

July 10
Jimi Hendrix, ‘Jimi Plays Berkley‘ (Blu-ray, vinyl, CD)
Jimi Hendrix, ‘Voodoo Child’ (documentary blu-ray)
Robert Plant & the Band of Joy, ‘Live from the Artists’ Den‘ (Live DVD)
The Rolling Stones / Muddy Waters, ‘Live at the Checkerboard Lounge Chicago 1981′

July 17
Crosby, Stills & Nash, ‘CSN 2012′ (DVD)
Ozzy Osbourne, ‘Speak of the Devil‘ (DVD)
Various Artists, ‘Black on Blues‘ (Black Keys tribute with Ginger Baker, Leslie West + more)

July 24
Peter Gabriel, ‘Secret World’ (DVD, Blu-ray)
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeSam 16 Juin 2012, 20:53

Kreator | The Number Of The Beast (Iron Maiden Cover)

Revenir en haut Aller en bas
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 18 Juin 2012, 07:22

La scène s'écroule à Toronto !!!!!!!!!!! Le technicien batterie de Radiohead, Scott Johnson a été tué tandis que trois autres personnes ont été blessées.

Radiohead’s drum tech Scott Johnson was killed and three others injured when a stage collapsed hours before the band played in Canada.

Witnesses say the structure “caved in on itself” leaving Johnson, 33, crushed underneath. A 45-year-old suffered a head wound and two others sustained minor injuries.

The tragedy took place a week after ZZ Top refused to play a show saying there was a risk of a stage collapse – although that statement has been questioned by event organisers.

Radiohead crew were setting the stage at Downsview Park, Toronto, when the structure fell in. Around 1000 people were in the 35,000-capacity open-air arena.

Toronto Police spokesman Tonny Vella reported: “They were setting up when the top portion collapsed on top of them. Four people were hurt. The remainder, when they heard the stage coming down, ran from the area.”

Witness Dusty Lalas said: “There was a loud crash. It sounded like sheet metal and lightning, and we just saw the stage collapse.”

Downsview Park was evacuated immediately after the incident and Radiohead’s concert, the last in their current North American tour, was cancelled. Officials are continuing their investigation.

Johnson’s drum teacher, Ian West, told the BBC: “He was a great student and a great drummer. The list of bands he worked with was endless.”

The tragedy follows a series of similar incidents during last year’s summer festival season.

Cheap Trick barely escaped with their lives when a structure was blown down by a sudden violent storm at Ottawa’s Bluesfest. The band’s driver sustained a broken pelvis.

The following month, seven people died at the Indiana State Fair, with dozens seriously injured. Just a week later five were killed and hundreds wounded in a storm at Belgium’s Pukkelpop festival.

Last weekend ZZ Top refused to play a show in Atmore, Alabama. The band said: “We’re definitely from the ‘show must go on’ school but we had to draw the line this time when we found numerous hazards present at the venue. There was significant risk of a potential stage collapse.”

But organisers have since accused them of pulling the gig because their own crew had failed to protect their stage gear from potential rainfall.

A spokesman tells the Brewton Standard: “The band brought up safety concerns only after they saw their equipment would be exposed to the elements. Preparing for all kinds of weather is something other bands have dealt with professionally and with no negative effect on the audience.”

News en vrac...!!! - Page 4 Stagec10
Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Invité
Invité




News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 18 Juin 2012, 13:02

oh! la gueule Shocked
Revenir en haut Aller en bas
Phil
Admin
Phil


Nombre de messages : 107992
Age : 61
Localisation : 9 cube
Date d'inscription : 30/05/2007

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeLun 18 Juin 2012, 21:13

Tournée UK commune Anathema / Opeth

The prog metal giants to play UK shows

The two bands play a series of shows in the UK and Ireland in November, including an acoustic gig in London on 16 November.

Tickets for the shows are on sale now from the link below

12 November – Nottingham – Rock City
13 November – Glasgow – O2 ABC
14 November – Dublin – St. Vicar
15 November – Leeds – Metropolitan University
16 November – London – Union Chapel (acoustic show)
17 November – Portsmouth – Pyramid Centre

Revenir en haut Aller en bas
https://black-sabbath.1fr1.net
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMer 20 Juin 2012, 18:24

Initialement prévu pour le 22 mai, Now And Forever, le troisième album de SISTER SIN sortira finalement le 23 octobre via Victory Records. Un trailer de cet opus est désormais disponible sur le Net.

Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeVen 22 Juin 2012, 16:17

The Strange Case Of…, le nouvel album d’HALESTORM est sorti en avril dernier via Roadrunner Records, et aujourd’hui le clip de ‘I Miss The Misery’ est désormais disponible sur le Net.

Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeSam 30 Juin 2012, 15:57

Le 70,000 Tons of Metal 2013 dévoile les premiers noms


La croisière 70,000 Tons of Metal 2013 qui se déroulera du 28 janvier au 1er février prochain ent de dévoiler les dix premiers noms participants à cette croisère-festival.

ANACRUSIS
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
DORO
HELSTAR
IMMOLATION
IN FLAMES
LACUNA COIL
NILE
SABATON
SUBWAY TO SALLY
Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMar 03 Juil 2012, 16:32

Un lot de nouvelles dates a été annoncé pour la tournée européenne qui réunira KREATOR, MORBID ANGEL, NILE et FUELED BY FIRE qui démarrera en novembre prochain. Parmi celles-ci on trouve un passage à Lyon le 12 novembre, au Transbordeur, et par la Suisse : le 26 novembre au Fri-Son de Fribourg, le 18 décembre au Komplex de Zürich. Enfin, pour les frontaliers, il y aura aussi un passage au Garage de Saarbrücken (Allemagne) le 19 décembre.

Ci-dessous l’affiche avec toutes les dates de cette tournée.


News en vrac...!!! - Page 4 Kreato15
Revenir en haut Aller en bas
Kisslolo
Heaven And Hell
Kisslolo


Nombre de messages : 5843
Age : 57
Localisation : Grenoble
Date d'inscription : 28/10/2010

News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitimeMar 03 Juil 2012, 20:25

LYNYRD SKYNYRD a annoncé que Last Of A Dying Breed, leur nouvel album, sortira via Loud & Proud/Roadrunner Records le 21 août prochain. La liste des titres de ce dernier vient d’être dévoilé et peut se découvrir dans ce présent article.






Tracklist :
‘Last Of A Dyin’ Breed’
‘One Day At A Time’
‘Homegrown’
‘Ready To Fly’
‘Mississippi Blood’
‘Good Teacher’
‘Something To Live For’
‘Life’s Twisted’
‘Nothing Comes Easy’
‘Honey Hole’
‘Start Livin’ Life Again’

Bonus :
‘Poor Man’s Dream’
‘Do it Up Right’
‘Sad Song’
‘Low Down Dirty’

News en vrac...!!! - Page 4 31167110
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





News en vrac...!!! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: News en vrac...!!!   News en vrac...!!! - Page 4 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
News en vrac...!!!
Revenir en haut 
Page 4 sur 40Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Suivant
 Sujets similaires
-
» News en vrac...!!!
» News DIO !!!!!!!!!!!
» NEWS OZZY !!!!!!
» NEWS GEEZER BUTLER !!!!!
» HUEY LEWIS AND THE NEWS

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Black Sabbath :: Hors Black Sabbath :: Musique non Sabbath-
Sauter vers:  
Les forums partenaires
News en vrac...!!! - Page 4 Jpf1_310News en vrac...!!! - Page 4 Crazy_10News en vrac...!!! - Page 4 Ganaa110News en vrac...!!! - Page 4 Logosa10
News en vrac...!!! - Page 4 Lzf10News en vrac...!!! - Page 4 Jl_pou11News en vrac...!!! - Page 4 Sign_p11